Houd je van...
fotografie? en poëzie? goed eten? knutselen? geïnspireerd worden? goede dingen delen? blijf dan maar even plakken :)

29 oktober 2012

Feed me!

Wow, het wordt kouder en ik eet me direct een ongeluk! En dan het liefst met zwaar en vet voedsel. Hebben jullie dat ook? Volgens mij is mijn reptielenbrein nog in de veronderstelling dat er magere maanden aan zitten te komen en word ik daarom hard aan het werk gezet om een speklaag aan te leggen :)

Een andere verklaring voor food craving, is dat je zin krijgt in specifieke producten als je tekorten hebt van bepaalde voedingsstoffen. Interesting! Ik heb een klein online onderzoekje gedaan, zie hier het resultaat:


Goed om te weten. Evengoed vrees ik dat mijn snackflow nog niet voorbij is... De rationele afweging ten spijt, wint een dikke pure chocoladereep met noten het op dit moment veruit van een bord bonen ;) Mjam, ik krijg al trek als ik er aan denk. Ik loop maar even naar de winkel. Ik kan er niets aan doen: het is mijn reptielenbrein aan het werk.

Geen opmerkingen: