Houd je van...
fotografie? en poëzie? goed eten? knutselen? geïnspireerd worden? goede dingen delen? blijf dan maar even plakken :)

24 oktober 2012

Sharing is caring!

Wat ik echt LEUK vind, zijn de positieve reacties die ik krijg op dit blog! Thanks people!

Wat ik ook leuk vind, zijn de tips en ideeën die mensen, enthousiast geworden, met me delen! Woohoo, sharing is caring! Check it out!

Sister-in-law AM stuurde:

Om een grauw hoekje in de kamer mee op te fleuren! Men neme enkele reageerbuisjes en een rolletje visdraad. Een beetje knopen en knutselen, witte punaisetjes in 't plafond, et voila: je eigen zwevende bloemenwand.


Oef, cool!

Overzee-vriendinnetje Nieke tipte deze link met creabea gloeilamp ideeën. Vooral deze vind ik héél mooi:


Geen idee hoe je dit maakt, maar inspiring is het wel!

Bij deze roep ik jullie op vooral al jullie creatieve ontwerpen en plannen en gedachten en tips hier te delen! Want wat werkt er nou lekkerder op scheppingsdrang dan een flinke dosis inspiratie?! C'est vrai: rien!

Geen opmerkingen: