Houd je van...
fotografie? en poëzie? goed eten? knutselen? geïnspireerd worden? goede dingen delen? blijf dan maar even plakken :)

14 oktober 2012

Zit er ineens een zebra op je muur

Jeej! De muurtekening is af! Je weet wel, van het sjabloon. Tadaa!



Uiteindelijk is het maar één baan geworden, in plaats van de hele muur en dat heeft vooral te maken met... luiheid. Ik geef het eerlijk toe. Na één strook (drie keer het sjabloon vol gekwast) was ik wel klaar met het gehannes en aangezien het er al best aardig bij stond... heb ik me niet moeier gemaakt dan strikt noodzakelijk was ;)

(Daarna kwam overigens nog veel meer gehannes, want ik wilde de lijnen toch nog wel wat strakker, oh en dit plekje kon nog wel een likje gebruiken en dat ene hoekje mocht wel iets ronder en hier was nog een hoekje dat... en uiteindelijk heb ik aan praktisch álle vormen nog wel wat bijgewerkt. Best een klus. Maar niet voor niets, want het zit er strak op. Há!)


Wat vinden jullie ervan?


Geen opmerkingen: